hello :)

welcome 2 my blog ! hope you all enjoy n happy visited my blogger n become my follower yeah :) love you all meyh :)



Thursday, June 9, 2011

TAK DI SANGKA =.=

JUMPA AKMAL PUMPANG .
memang pertemuan nie  ta di rancang lhaa sebenar nya .
actly , ak baru balek dari holiday .
dekat jee pon .
jeram jee . heheh 
tetiba dy call ajak taman kn tgok wayang .
kl gangster .

nth kenapa mama mood dy bek plak .
sanggup dy tgu cik abg sowg tuh dekat 1plaza .
naseb bek sangat aa an .
lau idak . ta ad makne nya lhaa dapat jumpa dy .
actly , happy sangat2 dapat jumpa dy :DD

oke , ak masuk an pix dy k .
bagi lu owang suma tgok .
then lu owang bole comment about him lhaa :))

 kenapa aku amek pix yang nie ?
oke , sebab nya pix nie yang paling cute sebab muka dy nmpk manis right ?:))
oke , jangan tengok lama sangat k !
t aku jelezz . hehhehe

about him :
x suKa mEniPu....
aPatAh LagI diTipU...

...peRaMah...
...PAntaNg di CabaR...
...suke bergurau...
...tegas ..........

oke , tadi dalam keta dy sempat story about ex gf .
but , dy sudah meninggal dunia .
oke , aku pon ta nk cita manyak .
sebab aku bole menangis .
nasa dalam kete pon aku tahan air mata .

semoga roh nya di tempat kn di tempat2 owg yang beriman  .
amin ~













No comments:

Post a Comment