hello :)

welcome 2 my blog ! hope you all enjoy n happy visited my blogger n become my follower yeah :) love you all meyh :)



Sunday, May 29, 2011

GANTUNG TAK BERTALI ? ? ?

HELLO .
aku nak share dengan korang sume hari nie .
aku rase cam beban yang tersangat laa berat and susah bagi aku untuk menangung sorang diri .
aku rase dah 2minggu kot dy berdiam diri .
KENAPA agak nya ?
aku sendiri dah tak paham dengan perangai dy yang melampau2 nie .
adakah dy sudah tidak menyukai aku lagi ?
apakah aku yang terlalu ego ?
bagaimanakah aku dapat menyelesaikan masalah nie ?
 jujur aku memeng tersangat menyayangi dy .
tapi , aku tak mampu menangung perasaan sayang+sedih nie seorang diri .
AKU TAK MAMPU !

aku memerlukan seseorang yang menyayangi aku lebih .
aku memerlukan seorang yang boleh melindungi dan menjaga aku dengan baik .
aku memerlukan seorang yang mempunyai mase depan yang cerah  bagi menjamin masa depan ak .

kau buat aku macam ta wujud and ta bermakne lagi .
kenapa kau ta cakap jee dengan ak yang yang daa ta ad perasaan dengan aku .
mybe aku boleh terime .
aku juga insan yang mempunyai perasaan .

even kau ta bace luahan nie .
aku harap ada kata putus yang kuar dari mulut kau sendiri syg .
walau pon berat bagi aku melupakan kau .
kerna sesungguh nya aku masih menyayangi kau .

SELAMAT TINGGAL SAYANG MOHD FIKREE .
KAU SENTIASA DALAM INGATAN .
KENANGAN YANG KITA BINA TAK AKAN LUPUS DARI INGATAN KU .

No comments:

Post a Comment